miercuri, 9 decembrie 2009

graba, noroi si zgomot

'era frig si noroi amestecat cu frunze. si-a aprins linistit o tigara'...


mi-am aprins si eu linistita o tigara, bucurandu-ma de senzatia de a conduce din nou masina, la ani lumina dupa ce am scris acele randuri. eram in clasa a 6 a cred cand le-am citit in fata clasei...



nu ma regasesc in haosul creat de masinile din jurul meu, stau o clipa dupa ce-mi aprind tigara si realizez ca totul este bine, ca nu mi-a cuprins si sufletul graba asta , ca zgomotele din jur nu-mi ating urechile, ca nu am de ce sa nu simt liniste .


aseara ma gandeam de ce nu se mai termina, cate neajunsuri vor mai veni, m-am linistit si m-am gandit ca nu e atat de rau, ca e bine. iar maine va fi si mai bine, caci maine vii tu.


te asteptam cu toate trairile astea in voce, dar nu ti le voi spune, caci maine vreau sa ne bucuram, si nimic nu conteaza asa de mult cand e urat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu