duminică, 21 noiembrie 2010

mediocritate

'vrei sa fii salvatorul meu, necenzurat?' sa plantam un smochin si sa avem un motan pe care sa-l botezam icar. sa-l lasam liber iar el sa se intoarca in fiecare seara, sa-l hranim cu dulceata din acelasi smochin pe care sa-l salvam iarna de la inghet, invelindu-l cu paturi colorate...


sa fim doi oameni 'normali', 'medicori', atat de fericiti in refuzul incapatanat de a ne lasa furati de energii, sa ne creasca radacini pe care sa le udam in timp imblanzit, sa umplu casa cu vaze albe si muzica frantuzeasca, tu sa faci inconjorul lumii cu penita si sa fii mereu prezent la cina, sa ma certi zambind ca vorbesc prea mult cu florile iar eu sa te iert , pentru ca ai strabatut infinitul ca sa-mi aduci ciocolata si sirop de mure.


sa construim...apropieri si sa nu obosim niciodata sa privim cerul si sa ne amintim ca-l purtam in ochi.


sa fim mediocri dar tu sa ajungi celebru iar eu, la fel de geniala, sa fii omul care aduce linistea iar eu sa nu mai plang niciodata altfel de lacrimi decat fericite, sa adormim 'clasic' dupa rutina serilor de filme si muzica.

sa ne intoarcem la inocenta in fiecare zi in pofida 'cunoasterii', si sa cunoastem doar ce e inocent...



de undeva din mijlocul visarii,am auzit vocea ratiunii si am vazut imaginea mea de puma: 'si atunci, castigatorul jocului vei fi tu'.


da, vreau sa fiu un om 'mediocru', asa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu