vineri, 4 mai 2012

you under my skin

'you don't have to buy everything you see!' 'i'll buy that!' ma plimb printre balerini cu buline si flori, pantofi de lac verzi si rosii , sandale galbene, palarii si rochii diafane, 'tu stralucesti fizic tot timpul' , intr-un trecut sters, ca o imagine fantoma suprapusa m-ai imbratisat pe strada pe care acum trec fericita cu gandul la tine iubitul meu , in 'puterea prezentului' in care eu nu vagabondez in parcuri ci in adapostul bratelor tale , probez palarii si zambesc , inca uimita ca zambetul meu e contagios, ca veselia pe care ma gelozisem ca o vei lua de la altii, respir pamanteasca mea iubire absoluta , pamanteasca pentru ca trebuie sa te las liber sa ma iubesti, sa-ti las spatiu sa respiri departe de mine si sa te astept cuminte , dar am nevoie de tine, am nevoie sa ma simti, sa ma auzi, sa te simt, sa tac si sa fim departe de lumea dezlantuita, mai mult timp departe de ea decat cu ea, noi doi. asta e umbra mea si ti-o dau intr-o luna plina in care voi urla rasfaturi pentru ca le am, le vreau, te vreau, da, eu vreau! , si am voie sa vreau , pentru ca sint 'un pansament pe rana', 'un om extraordinar' si imi voi face un colaj cu toate cuvintele mangaietoare prin care ma definesc altii, da, ma scuz pentru ca vreau si vreau sa am voie sa vreau , pentru ca vreau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu