vineri, 12 martie 2010

viata

ca pe o prima tigara te iubeam
pe inima neagra.

genunchii imi tremurau pentru ca inima mea era neagra
colturi nevorbite nici de mine se-mpaienjeneau cu alte
colturi nevorbite din mine si cresteau negre in inima mea neagra


neagra si muta. mutenia fricii, frica neagra de a fi parasita.


nu aveam ochii tai scrijeliti la incheieturi pentru ca
m-a salbaticit singuratea si incheieturile mele isi poarta
singure de grija.




vara de aur a vrajitorilor e muta in mine.

cateodata ochii mei rad imaginandu-ma razand


cateodata se proiecteaza singura imaginea mea razand
descatusata , si e aur si cald iar eu o urmaresc aievea




sint eu aici razand 'acolo' , in viitor...


nimic nu m-a pregatit pentru sangele tau

nu mi-am pregatit carnea pentru carnea ta
pentru ca mi-am salbaticit-o



am pasit pe varfuri in sufletul tau si in carnea ta iar acum urlu



urlu si izbesc cu mine in tine, dar nu sint eu cea care urla


ma ascundeam de tine si cand inchideam ochii, ii inchideam cu ochii tai
pe mine, cu ochii mei privind in ochii tai deschis, liber, libera, EU privind
DIRECT in OCHII TAI.


DAR II AVEAM INCHISI ATUNCI CAND MA UITAM IN OCHII TAI.




lacrimile tale imi spalau dorurile si le-am inchis inca o data departe...


ti-am zis ca daca cineva mi-ar citi gandurile...nu s-ar obosi sa fuga departe...ci m-ar trimite pe mine departe....




ti-am spalat lacrimile

si inima iti suradea goala de mine


ca un turist al lumii.

4 comentarii:

  1. La Mulți Ani frumoaso și să ai grijă de tine. (scuze, ieri am fost rupt.)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu-i nimic! mi-a zis mai demult o prietena ca atunci cand cineva spune asta inseamna ca el nu mai poate avea grija...nu se aplica aici, dar eu am obosit. de tot

    RăspundețiȘtergere
  3. unii spun că s-au născut obosiți și asta cred că sună cool, alții folosesc asta drept scuză să lenevească-n voie...
    pe mine m-a rupt divorțul, alergatul între 2 case, expoziția și o răceală bengoasă.
    știai de la bun început cum stau lucrurile, mergi până la capăt.

    RăspundețiȘtergere
  4. exact de asta aveam nevoie: nu am fost in stare sa ma scutur atunci, si nu de o bataie pe umar aveam nevoie.

    merg pana la capat, chiar daca imi e greu uneori sa duc si povara lui pe umerii mei slabi!

    RăspundețiȘtergere