sâmbătă, 5 februarie 2011

can i buy you a cup of coffee?

can i buy you a cup of coffee? ma uit la el cu ochii mari, el la mine, amuzat, de parca ar auzi gandurile si legaturile care se nasc in mintea mea dupa o invitatie atat de simpla, dar in mintea mea acel 'da' e sinonim cu 'da', the whole nine yards, ten yards si tot ce mai poate fi 'tot'.

dar in acest oras povestile curg altfel, oamenii au intotdeauna firescul la ei si mai ca as crede ca totul e posibil, si nu doar acum, nu doar intr-o vacanta, ci totul e posibil asa firesc mereu, pe cat de 'mereu' putem fi intr-un loc...si in cat de multe 'locuri' as vrea sa raman mereu, sa plec dar sa ma-ntorc la aceasi atingere, imbratisare, privire, sa strang acele maini ca pentru totdeauna, cu ochii inchisi, cuvintele in fiecare bataie a inimii...nu ma parasi, ramai...


mi-e dor de tine , dragul meu, as vrea sa te cuprind in brate si sa-ti spun ca nu voi pleca niciodata de langa tine, nici chiar cand celalalt eu al meu te va minti, si stiu ca te voi minti, dar tu nu vei afla niciodata, tu ma vei cunoaste doar asa, cuminte...


mi-e dor sa ma faci fericita; sa te vad serios, cum esti uneori si eu ma intreb atunci unde-ti alearga gandurile si cum sa fac sa zambesti, te-as hipnotiza si te-as lasa sa vezi doar ochii mei..


pierduti printre arome as vrea sa stam, lumea sa existe pentru noi, actorii sa planga in fata noastra iar eu sa-ti spun la sfarsit ca a fost vina lui, e evident doar, vina e numai a lui cand a lasat-o sa plece, te tin de mana cand iti spun asta, tu razi si ma aprobi, ti-am spus doar ca totul e simplu, trebuie doar sa ai grija sa nu ma pierzi, n-as vrea sa cad si eu de pe harta si sa nu ne revedem niciodata...stii bine ca e o prostie sa-ti faci scenarii despre viitor, eu sint aici cu tine iar daca insisti cu scenariile , iti spun ca viitorul nu are cum sa fie altfel decat perfect, chiar daca tu ai trai o iarna vesnica iar eu caut soarele, anotimpurile curg si ele precum esti tu, intre alb si negru, in echilibru.


cat de mult crezi ca dureaza iubirea, dragul meu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu