sâmbătă, 19 februarie 2011

revelatia...

m-am indragostit intr-o doara, dupa jocul de cuvinte dintre mar si ananas.

simt in nari miros de lumina si mare. timpul nu curge
in dezordinea dintre noi, nimic nu ne tulbura rasfatul de dincolo de perdelele grele si rosii.

mi-e greu sa ma desprind de buzele tale, fie si pentru a gusta cu nesat cafeaua la ibric in ceasca cu insemne chinezesti. mi-e greu sa trag din tigara si sa nu te sarut…

nu, nu te mai iubesc! am pierdut gustul tau undeva la o rascruce a devenirii. nici mirosul tau care imi lovea simturile violent nu mai e.

gustul meu? e gustul cafelei baute in tihna in bratele tale. gust si miros tandrete.

gust si iubesc clipa si devenirea, tresalt la imaginea mea zambind eliberata! da, sint tanara si frumoasa si femeie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu