sâmbătă, 19 februarie 2011

underground

‘doare numai cand respir’. zilele jam sessionului s-au sfarsit. 4 nopti si 5 zile incredibil de vii; un amestec de oameni ; oameni care degaja energie, durere sustinuta cu zambet, flirturi, straini care-si imprumuta unul altuia inimile zdrobite, cicatricile sangerande si scheletul trecutului.

radem atat de mult si vorbim orice…pana in ultima noapte. ultima noapte vine anticipand durerea, caci ’s-a sfarsit’

oare ne-am sfarsit si noi? nu stiu nimic despre asta, nimic din tine nu exprima sfarsitul nostru, si totusi il simt ‘aici’ , poate nu acum , dar intr-o zi …fireste ca intr-o zi nu vom mai sta degeaba unul langa celalalt, fireste ca in acea zi va durea numai cand respir.

si acea durere e acum , fara motiv , doar pentru ca zilele s-au sfarsit…

te-am visat ; stiu ca a fost n vis pentru ca imi spuneai ca ai tanjit dupa mine.

dar in seara asta, eu am fost cea care a plecat. te-am vazut uimit si descumpanit, dar nu ti-am dat timp sa alergi dupa mine in ploaie.

nu vorbim despre asta a doua zi.

doare numai cand respir

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu